E-R 08.00 - 12.00 ja 13.00 - 17.00
0
et en ru

E-poe kasutustingimused

Viimati uuendatud: 01.06.2020
 

Käesolevad tingimused on OÜ Loote Ultraheliskriining, registrikoodiga 11665665, aadress A.H. Tammsaare tee 47, Tallinn 11316, Harjumaa (edaspidi „Loote Ultrahelikeskus“) e-poe kasutustingimused (edaspidi „Kasutustingimused“).
 

Klient, kes vormistab Loote Ultrahelikeskuse e-poes tellimuse (edaspidi „Kasutaja“, „Teie“ või „Te“), kinnitab oma nõustumust Kasutustingimustega märkides vastavas aknas linnukesega "Nõustun Loote Ultrahelikeskuse e-poe Kasutustingimustega“.
 

  1. Üldsätted
    1. 1. Loote Ultrahelikeskuse e-poe vahendusel toimub toodete müük (edaspidi „Toode“ või „Tooted“) Kasutajale. Müük toimub vastavalt tellimuse esitamise hetkel kehtivatele Kasutustingimustele.
    2. 2. Loote Ultrahelikeskusel on õigus Kasutustingimusi muuta juhul, kui seda tingivad muutused kehtivates õigusaktides või tavades, turu areng või vajadus täpsustada Toodete müügiga seotud asjaolusid või äririske. Kasutustingimuste muudatused jõustuvad, kui need avaldatakse internetileheküljel www.ultraheli.ee. Kui Te vormistasite oma tellimuse enne muudatuste või täienduste jõustumist, kehtivad Teile tellimuse esitamise hetkel kehtinud Kasutustingimused.
       
  2. Hinnad
    1. 1. Kõik e-poes näidatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
    2. 2. Loote Ultrahelikeskusel on õigus igal ajal muuta e-poes kehtivaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale Kasutaja poolt tellimuse kinnitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Loote Ultrahelikeskus tarnima Kasutajale vastavad Tooted tellimise hetkel kehtinud hindadega. Kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
    3. 3. Loote Ultrahelikeskus jätab endale õiguse e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda ja tellitud Tooteid mitte saata juhul, kui e-poes oli Toodete hind, kirjeldus või kvaliteet esitatud valesti või ostukorvi lõplik hind esitati tehnilise või muu vea tõttu valesti ning erinevus õigest hinnast oli üle 15%. Vea leidmisest teatame Teile viivitamata ning tagastame Teile kohe ostuhinna, kasutades sama makseviisi, mida Te algselt tasumiseks kasutasite. Teil on võimalus osta samad Tooted teates märgitud õige hinnaga, lisades valitud kaubad uuesti ostukorvi. Nimetatud taganemise korral ei ole Teil õigust nõuda Teile taganemisest tekkida võiva kahju hüvitamist.
       
  3. Tooted ja ostu sooritamine
    1. 1. Orienteeruv tellimuse täitmise aeg on kuvatud e-poes.
    2. 2. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.
    3. 3. Kui Toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis on Loote Ultrahelikeskusel õigus pakkuda uut tarneaega või makstud raha tagastada. Kui Kasutaja valib raha tagastamise, tagastatakse raha Kasutajale viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul pärast ostu sooritamist. Peale raha tagastamist loetakse müügileping lõppenuks.
    4. 4. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui vajutate Toote juures asuval nupul "Lisa ostukorvi".
    5. 5. Ostukorvis olevate Toodete arvu saate igal ajal kuni tellimuse vormistamiseni muuta ning Tooteid lisada või eemaldada. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule „Uuenda“.
    6. 6. Tellimise vormistamiseks vajutage ostukorvi lehel asuvat nuppu  „Vormista tellimus“, mille järel Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele. Enne tellimuse vormistamist, esitatakse teile ostu kokkuvõte ning vajadusel saate veel oma tellimust muuta. Olge oma andmete ja tellimuse vormistuse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepenelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt tellitud Toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine. Kui soovite tellimuse vormistada, vajutage nuppu „Maksma“ ning Teid suunatakse makseviisi valiku leheküljele.
    7. 7. E-poes tellitud Toote eest saate tasuda Maksekeskus AS makselahenduse vahendusel.
    8. 8. Makse sooritamiseks e-poes vajutage nupule „Maksma“, päras, mida suunatakse Teid Maksekeskus AS maksevahenduse leheküljele, kus saate valida endale meelepärase makseviisi, kas:

1) internetipanga kaudu (Swedbank, SEB, LHV Pank, COOP Pank, Luminor) või

2) krediitkaardiga Mastercard või Visa.

3.9. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (müügilepingu jõustumine) kui olete e-poe tellimiskeskkonnas vormistanud tellimuse eest tasunud ja e-poes kuvatakse teie tellimuse kinnitus ja / või teie e-postile on saadetud tellimuse kinnitus.

 

  1. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
    1. 1. Tellitud Tooted toimetatakse Kasutajani SmartPOST pakiautomaatide, Omniva kullerteenuse või postkontori kaudu. Lisaks on võimalik ette helistades ise kaubale järgi tulla.
    2. 2. Toimetamine SmartPost pakiautomaati on alates 20 € tellimusest tasuta, alla 20 € tellimuse puhul lisandub transporditasu 3,60 €.
    3. 3. Kohaletoimetamine Omniva kullerteenuse kaudu on alates 60 € tellimusest tasuta, alla 60 € tellimuse puhul lisandub transporditasu 10 €.
    4. 4. Laos olevate Toodete üleandmine saadetise vedajale toimub esimesel võimalusel pärast ostusumma tasumist, kuid mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Laos mitteoleva kauba üleandmine saadetise vedajale toimub kolme tööpäeva jooksul arvates kauba lattu saabumisest. Kui e-poes ei ole teistmoodi näidatud, siis tavatingimustel toimub Eesti Vabariigi piires tarne 3 tööpäeva jooksul pärast tellitud Toodete üleandmist vedajale või postiteenuse osutajale.
    5. 5. Tooted toimetatakse Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile, kui soovisite Kauba kohaletoimetamist kullerteenusega. Kui soovisite Tooted kätte saada postiasutusest või pakiautomaadist, toimetatakse Tooted Teie valitud pakiautomaati või tellimuse vormistamisel märgitud aadressi teenindavasse postiasutusse. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.
    6. 6. Kullerteenusega kauba kohaletoimetamisel antakse Toode Teile üle koos paberil või elektroonse saatelehega. Enne paberil või elektroonses terminalis kuvatud saatelehele allkirjastamist soovitame Teil kauba pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida postiteenuse osutaja saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga saabunud Tootest teatada kohe e-postiga pood@ultraheli.ee.
    7. 7. Loote Ultrahelikeskus eeldab, et kauba kohaletoimetamise aadressil võtab kauba vastu Kasutaja. Loote Ultrahelikeskusel on õigus anda Toode üle kauba kohaletoimetamise aadressil teisele isikule, keda kuller võib mõistlikult pidada Kasutaja esindajaks (füüsilise isiku puhul pereliige, asutuse puhul sekretär, valvelaua töötaja jmt.).
    8. 8. Kasutaja peab arvestama, et valides kohaletoimetamise asukohaks pakiautomaadi, võib pakiautomaadile ligipääs olla kaubanduskeskuse poolt piiratud kaubanduskeskuse lahtioleku aegadega. Juhul kui kohaletoimetamise asukohaks on valitud postiasutus, on Toode kättesaadav vaid postiasutuse lahtiolekuaegadel.
    9. 9. Kasutaja nõustub, et juhul kui Kasutajal ei ole võimalik kaupa kätte saada kulleri poolt ette antud ajal või Kasutaja ei too kaupa pakiautomaadist ära postiteenuse osutaja poolt teatatud aja jooksul, tagastatakse Toode Loote Ultrahelikeskuse. Loote Ultrahelikeskusele tagastatud Toote kohaletoimetamise tasu Loote Ultrahelikeskus Kasutajale ei hüvita. Kauba uuesti saatmise korral kohustub Kasutaja hüvitama saatmise kulu
       
  2. Lepingust taganemine
    1. 1. Kui olete tarbija, on Teil õigus 14 päeva alates Toote kätte saamisest müügilepingust taganeda, saates e-poe aadressile pood@ultraheli.ee vastavasisuline teate koos tellimuse numbri ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastades Toote oma kulul aadressile „OÜ Loote Ultraheliskriining“ A.H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn, Harjumaa. Müügilepingust taganemiseks võite esitada taganemisavalduse vabas vormis või kasutades sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja väljaspool äriruume sõlmitud lepingust taganemise avalduse tüüpvormi, mis on leitav siit.
    2. 2. Tagastatud toote eest makstakse kasutaja arveldusarvele tagasi kõik lepingu alusel saadud tasud (sh kasutaja poolt kantud toote kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate kättetoimetamisest Loote Ultrahelikeskusele, tingimusel, et sama tähtaja jooksul on toode tagastatud punktis 5.1 märgitud aadressile. Juhul kui olete sõnaselgelt valinud e-poe poolt pakutavast kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei tagasta Loote Ultrahelikeskus kulu, mis ületab kõige odavama tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    3. 3. Tagastatav Toode peab sisaldama kõiki kauba pakendis sisaldunud esemeid ja dokumentatsiooni.
       
  3. Pretensioonide esitamise kord
    1. 1. Tarbijatele e-poest müüdud Toodetele kehtib 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
    2. 2. Juhul, kui Kasutaja soovib esitada pretensiooni Toote lepingutingimustele mittevastavuse osas, tuleb see Loote Ultrahelikeskusele esitada kahe kuu jooksul arvates päevast, kui Kasutaja sai teada, et Toode ei vasta lepingutingimustele. Pretensioon esitatakse aadressile pood@ultraheli.ee.  
    3. 3. Pretensiooni esitamise korral Toote mittevastavuse osas vaatab Loote Ultrahelikeskus pretensiooni läbi 14. päeva jooksul selle saamisest arvates.
    4. 4. Juhul, kui Loote Ultrahelikeskus nõustub pretensioonis tooduga, on Loote Ultrahelikeskusel õigus Toode paranda või kui see ei ole võimalik või muidu otstarbekas, asendab Loote Ultrahelikeskus puudusega Toote samasuguse puuduseta Toote vastu. Juhul kui Toote asendamine ei ole võimalik (Toodet pole Loote Ultrahelikeskusel või Toodet enam ei toodeta), tagastab Loote Ultrahelikeskus puudusega Toote eest Kasutaja poolt tasutud ostusumma Kasutaja poolt nimetatud kontole 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest alates. Toote saatekulu ei kuulu Loote Ultrahelikeskuse poolt tagastamisele. Puudusega Toote asendamisel toimetatakse puuduseta Toode Kasutaja valitud pakiautomaati.
       
  4. Garantiijuhtumid
    1. 1. Toodetele kehtib garantii üksnes juhul, kui see on sõnaselgelt märgitud e-poe Toodet tutvustavas tekstis või sisaldub vastav viide Tootega kaasasolevas dokumentatsioonis. Garantii kestus ja tingimused sisalduvad Tootega kaasasolevates dokumentides või e-poe Toodet tutvustavas tekstis.
    2. 3. Garantiijuhtumi korral palun pöörduge Loote Ultrahelikeskuse poole e-kirja teel pood@ultraheli.ee või pöörduge otse Tootega kaasasolevas dokumentatsioonis märgitud garantiiküsimuste eest vastutava isiku (nt toote maaletooja) poole.
       
  5. Isikuandmete töötlemine
    1. 1. Töötleme Kasutaja isikuandmeid, mida kogume läbi meie veebilehe. Täpsem teave isikuandmete töötlemise kohta on toodud meie isikuandmete töötlemise teatises, mis on saadaval siin.
       
  6. Kohalduv õigus ja vaidluste lahendamine
    1. 1. Kasutustingimustele kui ka Toodete müügilepingutele kohaldatakse Eesti õigust. Kõik vaidlused, mida ei ole võimalik lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse Harju Maakohtus. Tarbijatel on ka õigus pöörduda oma elukohajärgsesse kohtusse.
    2. 2. Kui olete tarbija, on Teil õigus esitada kaebus tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on Kasutajale tasuta ning  Kasutaja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti koduleheküljel, siin.  Kui asute mõnes teises Euroopa Liidu liikmesriigis, on Teil võimalus esitada kaebus läbi Euroopa Komisjoni vaidluste veebipõhise lahendamise platvormi, siin.
    3. 3. Kui mis tahes säte käesolevatest Kasutustingimustest peaks osutuma tühiseks, kehtetuks või muud moodi vastuoluliseks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
       
  7. Kontaktandmed

                  OÜ Loote Ultraheliskriining

                  A. H. Tammsaare tee 47

                  11316 Tallinn

                  Eesti

                  e-mail: pood@ultraheli.ee